Rajdowa Toyota Celica GT-Four (GT 4) w japońskiej wersji JDM przygotowana zgodnie z homologacją FIA (załącznik J) do sprzedania. Samochód jest w pełni przygotowany do startów mistrzostwach Polski i Europy.

Cena: 150 tys. zł (pełna faktura VAT)

Historia startów samochodu >>

Specyfikacja techniczna

Nadwozie wypiaskowane i lakierowane na biało.
Profesjonalnie przygotowane do startów w Mistrzostwach Polski i Europy zgodnie z homologacją.
Masa: 1360kg
Spód zabezpieczony i lakierowany na biało
Nadwozie obspawane
Mocno rozbudowana klatka bezpieczeństwa
Mocowania kobyłek
Daszek a-grupa
Folia bezpieczna na szybach
Lampy przód i tył JDM
Małe lusterka a-grupa
Toyota Celica GT Four Classic Youngtimer Show 2018

Silnik i napęd:
Tylny dyfer, szpera Gripper 120Nm (rampy 40/60) - po rewizji 0km
Olej Motul 75w140LS
Skrzynia biegów , krótkie przełożenie - po rewizji 0km
Podniesiony lewarek biegów
Przewód wysprzęglika w stalowym oplocie
Sprzęgło Exedy 
Tulejki biegów uniball
Nowa linka gazu
Silnik stan idealny. Wymieniony rozrząd. Po każdym rajdzie wymiana oleju.
Turbosprężarka po rewizji przed sezonem 2018.
Homologowana zwężka a-grupowa (w/g załącznika J 1994) 38mm
Układ dolotowy A-grupa
Układ wydechowy 3"
Przebudowany układ zapłonowy zgodnie z A-grupą. Zewnętrzna cewka + sportowe przewody zapłonowe 8mm (nowe)
Duża odma
Toyota Celica GT Four Rajd Rzeszowski 2018

Elektryka i elektronika:
Komputer EMU Classic
Podstawka pod komputer EMU
Wyświetlacz Dash2
Nowa wiązka silnika i wnętrza
Nowe skrzynki przekaźników i bezpieczników
Toyota Celica GT Four Rajd Nadwislanski 2018

Zawieszenie:
Amortyzatory Protlum Race - po rewizji 0km
W całym zawieszeniu tuleje poliuretanowe
Zmienione śruby zawieszenia na nowe z ASO (podczas budowy samochodu)
Maglownica po regeneracji i uszczelnieniu 
Wszystkie elementy zawieszenia piaskowane i malowane proszkowo (podczas budowy samochodu)
Płyta pod silnik kevlar
Płyta pod dyfer kevlar
Szpilki i nakrętki kół RRS - nowe 0km
Łożyska (wymieniane podczas budowy auta)
Sworznie i przednie wahacze (regenerowane podczas budowy auta)
Toyota Team Classic Rajd Slaska 2018

Hamulce:
Zaciski po rewizji - 0 km
Klocki przód Mintex Racing, tył EBC yellow
Wszystkie przewody hamulcowe w oplocie (wnętrze, komora silnika, koła) Hel Performance
Hydrauliczny ręczny z pompą dwuobwodową OBP
Toyota Team Classic Rajd Wisy 2018 3

Układ paliwowy:
Wydajniejsza pompa paliwa Walbro
Wszystkie przewody paliwowe w środku Aeuroquip
Złączki przewodów oraz przejściówki przez grodź Aeroquip (zgodne z załącznikiem J)
toyota celica gt four hrsmp 2018 fot arch toyota team classic 1

Wnętrze:
Fotele Bimarco Grip
Pasy 6pkt Sabelt
System gaśniczy OMP (po przeglądzie)
Gaśnica 2kg (po przeglądzie)
Kuwety carbon (Lancer Wvo X R4)
Obudowa akumulatora carbon 
Boczki drzwi carbon
Lekka deska rozdzielcza + flok
Mała nagrzewnica C2R2
Kierownica RRS
Naba Momo
Naba quick release RRS
Caronowe mocowanie przełączników ALS i klakson
Wyświetlacz Dash2
Gałka biegów TRD
Siatka na kaski
Mocowanie koła zapasowego RRS
Mocowanie lewarka
Mocowanie klucza do kół carbonowe
Otwór rewizyjny do pomy paliwa carbonowe
Otuliny klatki RRS

Felgi Revolution 8x18
Kontakt: Michał Horodeński (tel. 601 988 493)
61208527 2352517544770257 4718312605934944256 n
61159130 2312168269022950 266103829924151296 n
60883482 445446226020896 6882377649491017728 n
60726912 2229096223846499 3662389467374682112 n